Over 80.000 ’Plads til Alle’-julekalendere prydede væggene i de danske stuer i 2019, og igen i år har klubber og foreninger mulighed for at sælge julekalenderen. Med ’Plads til Alle’-julekalenderen har DBU og Red Barnet gjort det let at tjene penge ved at sælge skrabejulekalendere.


Ingen risiko for at få penge i klemme
Fordelene ved salg af julekalenderen er, at I ikke skal lægge ud ved bestilling, og at I først afregner, når kampagneperioden slutter. I kan bestille kalenderne både med og uden returret. Vælger I at bestille med returret, kan I risikofrit tjene 15 kroner per solgt kalender. Og vælger I at bestille uden returret, tjener I 23 kroner per solgt kalender.

Ved salg af 600 julekalendere tjener I således 13.800 kroner, hvis I har bestilt uden returret. Hvis I har bestilt med returret, tjener I 9.000 kroner ved salg af 600 julekalendere. Dertil kommer eventuelle indtægter fra de sponsorer, I også kan sætte på kalenderen. 

Nemt at designe jeres egen kalender
Med ’Plads til Alle’-julekalenderen kan I designe jeres egen kalender, men slippe for bøvlet med at indhente eksempelvis spilletilladelse og præmier. I bestemmer nemlig selv, hvordan julekalenderen skal se ud. I kan få foto, klublogo og op til fire sponsorer på kalenderen.

I år har I også mulighed for at bestille 300 kalendere fremfor 500, som har været minimumbestillingen de foregående år. 

DBU og Red Barnet tager sig af alt det praktiske med spilletilladelse, gevinster, afregning og logistik. Når I bestiller, følger der en udførlig salgsguide og salgsmateriale med, så det er let at gå til.

Salgsperioden for lodderne løber fra den 15. september til den 24. december 2020.